U gebruikt een oude browser!

Update uw browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu

Bezoekinformatie

Hier vindt u informatie die betrekking heeft op uw online ticketaankoop en bezoek.

1. Online ticketverkoop en entree

  • Waarom koop ik mijn ticket vooraf online?

    Zo kunt u uw bezoek plannen. Het bespaart tijd want u hoeft niet langs de kassa van Het Noordbrabants Museum. Met het ticket kunt u direct het museum in. Heeft u een kortingspas? Vergeet dan niet deze in combinatie met het ticket mee te nemen tijdens het museumbezoek. Beide worden gecontroleerd bij de ingang van de museumzalen.

  • Ik heb een pas met recht op gratis toegang tot het museum, moet ik dan ook online een ticket kopen?

    Heeft u een Museumkaart, BankGiro Loterij VIP-KAART, Rembrandtkaart, ICOM-pas, Vriendenpas van Het Noordbrabants Museum of Stedelijk Museum ’s-Hertogenbosch of VIP-pas Het Noordbrabants Museum dan is het niet nodig online een ticket te kopen. Neem de pas mee naar het museum, u hoeft niet langs de kassa maar kunt meteen doorlopen. Bij de ingang van de museumzalen wordt u gecontroleerd.

  • Waarom moet ik een datum selecteren?

    We vragen u een voorkeursdatum te selecteren voor uw bezoek. Uw ticket(s) is/zijn t/m 31 december 2017 geldig. Door een datum te selecteren, weten wij wanneer u van plan bent het museum te bezoeken en kunnen wij u vooraf optimaal informeren.

  • Kan ik aan de kassa ook een ticket kopen?

    Aan de kassa van het museum kunt u tijdens openingstijden een ticket kopen dat op die dag geldig is.

  • Wat als het niet lukt online tickets te bestellen?

    Lukt het niet online ticket(s) te bestellen? Probeer het dan op een later moment nog eens.
    Natuurlijk kunt u ook contact opnemen.
    Maandag t/m vrijdag tussen 8.30 – 17 uur
    T +31(0)73-6877 877
    E tickets@hnbm.nl

  • Kan ik mijn tickets na aankoop nog restitueren of omruilen?

    Aangeschafte tickets kunnen niet worden gerestitueerd en/of omgeruild. Uw ticket(s) is/zijn geldig t/m 31 december 2017.

  • Kan ik tickets kopen voor een groep?

    In de ticketshop kunt u per tickettype maximaal 15 tickets tegelijkertijd kopen. Komt u met een groep van meer dan 15 personen? Plaats dan een nieuwe bestelling. Hier kunt u meer informatie over groepsbezoeken vinden.

2. Tentoonstellingen en activiteiten

  • Wat kan ik bezoeken met mijn ticket?

    U heeft toegang tot Het Noordbrabants Museum. Natuurlijk kunt u ook de MuseumBrasserie en MuseumShop bezoeken. Heeft u een combiticket? Dan heeft u ook toegang tot het Stedelijk Museum ’s-Hertogenbosch.

  • Kan ik een rondleiding boeken?

    We verwelkomen graag kleine of grote gezelschappen. Hier kunt u meer informatie over groepsbezoeken vinden.

3. Toegankelijkheid mindervaliden

  • Is het museum toegankelijk voor mindervaliden?

    Het Noordbrabants Museum is volledig toegankelijk voor bezoekers met een handicap. Er zijn invalidentoiletten en liften waardoor alle museumzalen toegankelijk zijn per rolstoel. Lees hier meer over de mogelijkheden en voorzieningen.

4. Bezoekvoorwaarden

  • Bekijk alle bezoekvoorwaarden van Het Noordbrabants Museum hier.

5. Wat doen wij met uw persoonsgegevens?

  • Meer informatie over hoe we met uw gegevens omgaan vindt u in ons privacy statement.